Jin, blogdesign and my b-day

Hej! Idag så kom Jin hit en stund, trevligt trevligt. Vi bara fjanatade oss som vanligt och jag försökte lära henne om blogg design, men det gick inte så bra.

Jag har inte bloggat på några dagar nu för att jag har varit fult upptagen med att fixa min nya design som ni förmodligen kommer att få se i slutet av denna veckan eller i början av den andra. Jag tycker att den är riktigt fin, hoppas att ni också kommer att tycka det.

Vet ni vad? Jag fyller år på söndag, jiiiippie! Så imorgon ska jag och The twins ut och äta på en resturang för att fira, jag längtar riktigt mycket. Vi tog dagen före min födelsedag för att jag ska fira men min familj på på min födelsedag.


Jag och jin idag!


Kommentarer
u name it

Gulliga ni är!

2011-01-07 @ 17:13:10
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Gen

Det kommer att bli super roligt ! § :)

2011-01-07 @ 17:15:33
URL: http://misssunshinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0