Converse


I looove converse!
Det tror jag också att alla andra gör.
Converse har ju blivit en stor trend.
Nästan alla har ju ett par converse nu för tiden.
Själv så har jag ett par svarta that i loooove.
Jag tycker personligen bäst om höga,
men de låga är också grymt snygga.
Jag tror att min converse är för små nu,
jag vet ju mina fötter har växt jätte mycket under vintern.
Jag är säker på att jag ska köpa ett par vita till våren.
De vita ser man ju tydligare om de  smutsiga men jag tycker att
det är snyggare med lite slitna och smutsiga converse.
Jag tycker inte att de är så jätte snygga när de är nya eftersom de är så kritt vita.

Vad tycker du om converse? Har du ett/flera par själv?


Kommentarer
Gen

jag har 2 par ;)

svarta och röda <3

2011-01-26 @ 19:17:51
URL: http://misssunshinee.devote.se
Jossan

Fin blogg! Kika gärna in på min och lämna en kommentar!:)

2011-01-28 @ 13:50:31
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0