The first school day



Idag är den första dagen på den nya terminen. Jag vill egentligen inte att skolan ska börja, jag vill ha mycket längre sommar lov. Men ändå så ska det bli roligt på någon konstigt sätt, läxor, men lektioner och prov ser jag verkligen inte fram i mot.

Just nu längtar jag riktigt mycket till hösten. Man kan ju inte annat än att älska: höst modet, att sitta inne en regning dag och titta på sin favorit serie och att ha massor att tid till att blogga. Dock ser jag absolut inte fram i mot vädret eller kylan!



Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: jag håller alltid vad jag lovar, men jag prioriterar inte precis bloggen framför allt annat i mitt liv. Men jag har fotat bilder idag och det kommer upp när jag fått tillräckligt många kommentarer på senaste inlägget. :)

2011-08-24 @ 18:30:00
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0