I'm starting to get sick

Jag tror att jag börjar bli sjuk, mår inte alls bra
och har känt mig lite halvsjuk hela dagen.
Det är så mycket i skolan så jag vill inte bli sjuk och missa.
jag har bara med engelskan hem.
men jag får se hur jag mår i morgon.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv.


Som ni kanske ser så mår jag inte så bra...

Idag hade jag strumpbyxorna som ni ser på bilden.
Fast jag hade inte ponchon i skolan.
På tal om ponchon, det är min nya favorit.
Den är så skön, mysig och varm,
den kommer användas flitigt i höst och vinter!


Kommentarer
misssunshinee! :)

men kmr du imr? ;) <3



för du får inte missa de med lunchen? <3

2010-10-11 @ 19:37:14
URL: http://misssunshinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0