My dogs are my everything

Hejsan hoppsan!
Har precis kommit in från en underbar runda med Algot. Både han och jag älskar snön så vi hade jätte kul, vi sprang och busade och gjorde lite saker som vi inte gör när mamma är med...hehe. Alva den lilla stumpan ville inte gå en centimeter, haha. Hon är så gullig när hon blir sur min envisa lilla sötis.
Just nu sitter hon här i mitt knä och grinar för att hon inte får busa med Algot.Tillbaka till ämnet, när jag och Algot nästan var hemma så kom det en vuxen och ett barn men en lös hund (Hunden hade inget koppel på sig) och hunden sprang fram till mig och Algot, det tog ett tag för mig att se i mörkret att den inte hade koppel på sig, men när jag såg det så blev jag rädd, hunden kunde ju vara aggresiv eller bära en sjukdom, jag vet att jag kanske överreagerar men jag är så rädd om min lilla bebis hund. Jag tycker att när ägarna såg att jag och Algot kom så borde de koppla hunden, för allas säkerhet.

trevlig kväll!


En bild på lillan!

Kommentarer
FIONA - ja, som hon i shrek

blandnig med shih tzu i :)

2010-11-29 @ 19:18:19
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Bea

Vilka söta namn du har på dina hundar, hihi :)

2010-11-29 @ 19:27:24
URL: http://endastbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0