car crash



I lördags eftermiddag så krockade jag och min familj med en höggravid kvinna och ett litet barn. Ingen blev alvarligt skadad men 3 av 5 personer åkte in till sjukhuset.

Vi var på väg till min kusin på kalas när en bil helt plötsligt kör ut framför oss. Mamma tryckte så hårt hon kunde på bromsen men det hjälpte inte nog mycket, vi körde in i bilens bakdel. Jag blev chokad och rädd, jag var så oförberädd, jag förväntade mig att vi skulle tvär stanna men det gjorde vi inte vi åkte på hennes bil.
Kvinnan körde till kanten och sen gick hon ur bilen. Två män som arbetade på vägen hjälpte oss medans mamma ringde 112. Ambulanser och en brandbil kom. Mamma hade ont i ena benet och mådde illa, men jag och min storebror var oskadade. Mamma, den gravida kvinnan och det lilla barnet följde med in till sjukhuset och en från räddningstjänsten körde mig och min storebror till Mcdonals där mina kusiner kom och hämtade oss och körde oss till vår andra kusin där vi skulle på kalas. Mamma kom senare efter att ha varit på sjukhuset i 4 timmar.



Vi hade tur att det inte blev värre än det blev!


Kommentarer
malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

2011-06-13 @ 21:27:46
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Yasmine

Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen :)

Kom in och kika ifall om det var du som vann, om inte?

Då kan du alltid försöka igen, för nu har en ny tävling redan börjat i samma inlägg som vinnaren står i :)

2011-06-15 @ 00:52:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0