Vatten ballonger och stranden!

Ja nu ska jag skriva om dagen och går dagen.
Ja i går så hade jag, jin,gen och Alice vatten krig typ.
vi hade vatten ballonger och la dem på studsemattan och hoppade på dem,
vi blev jätte blötta haha men det var jätte kul.
jag och Alice stanade också och åt hos jin och gen.
sen cyklade jag hem och tog på torra kläder sen cyklade jag till jin och gen igen och då var vi på en beach-handbolls plan och spelade fottboll och pratade och så.
sen cyklade jag hem vid halv 10 :)

Och idag så vaknade jag och tittade på tv och sånt.
sen ringde jin och då bestämde vi att vi skulle till stranden,
så Jin och Gens pappa körde oss till stranden ( mig,jin och gen)
och så åt vi lite där och solade och pratade och sånt,
vi  doppade oss också men inte håret hihi :)
sen åt vi jordgubbar och sen blev vi hämtade.
när jag kom hem så åt jag middag och sen
cyklade jag en runda bara för skojs skull :)
och nu tittar jag lite på tv,
ska nog äta glass snart :)
i morgon vet jag inte vad jag ska göra,
jag hittar väll på något!
och plus så skulle jag lägga in bilder sen gårdagen
men jag hittar inte sladden så jag kan koppla in mobilen till datorn!
dem kanske kommer i morgon!

Jin - Thefashioninme.bloggplatsen.se
Gen - Misssunchinee.devote.se
Alice - Whiterose.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0