Dålig uppdatering...

Hej nu har jag inte skrivit på länge, men jag skriveer nu istället.
igår så klippte jag mig,det blev bra tänkte ta en bild men det syns inte så mycket.
men sen fick jag förstöra min snygga frisyr för då skulle jag och min bror till stranden med mina kusiner.
vi åkte ditt i en ny cabbe sjuk cool bil.
det var tyvär inte så bra väder så vi spelade 2 "spel" som jag inte har en aning om vad dem heter...
men i allafall sen åkte vi i cabben hem till dem och badade i poolen och så :)
sen solade jag och typ somnade haha.
sen på kvällen så åt vi grillat och sen åkte jag och min bror hem.
sjukt rolig dag blev det.

idag så steg jag upp 9 och fixade mig och sen tog jag bussen till en kompis som jag gick på teater med innan.
vi badade i hennes pool och sånt...nu på kvällen umgicks jag med Jin en stund.

Imorgon ska jag och tjejerna äta lunch och shoppa.
blir nog lika rolig som jag alltid har med dem<3

Kommentarer
Gen♥

Det kommer att bli superkul idag! ♥



lunch och shopping is perfekt!



min ide' !!

2010-07-23 @ 09:56:58
URL: http://misssunshinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0