:D

haha jag viste inte vad jag skulle ha för rubrik så det fick bli en glad smileys :D
men igår kväll så var jag med mamma ,mormor,morfar och min bror
i helsingborg och tittade på teatern "Gröna hissen" det var faktist riktigt rolig :)
vi kom hem vid 12 på natten och då gick jag och la mig och
tittade på tv i typ 15 min sen somnade jag.
idag väckte mamma mig och sa att vi skulle till stranden :)
när vi kom ditt var min kompis där så vi badade :)
sen träffade jag mina andra kompisar :)
så vi badade med dem.
jätte rolig dag faktist :)
men sen kom jag hem och så.
sen ringde jin och då bestämde vi att vi skulle träffas :)
så jag cyklade till henne :)
och så satt vi och pratade på en bänk.
och då kom cyklade några killar förbi oss och härmade jin.
jin hade precis sagt omg och dem bara : omg ,fuck omfg
och sånt vi bara tittade på dem.
sen cyklade dem iväg och vände och kom tillbacka till oss.
vi bara: vad vill ni?
dem bara får vi inte här.
dem var sjukt störiga.
sen var den en kille Anton som började prata med oss och så :)
sen stack 3 av dem iväg och 2 var kvar sen stack dem också.
ja men sen cyklade jag hem och nu sitter jag här ett glas pepsi och en skål ostbågar haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0