Good night!

Nu så ska jag gå och lägga mig och läsa.
fast jag kände att jag bara behövde skriva av mig lite hehe.
jag har inte skrivit så mycket nu på sistonde för skolan
började i går så det har varit mycket om skolan
och nya lärare och sånt, men jag lovar att bli bättre!
skolan är väll rätt okej antar jag, andra året som jag går där.
men vi har fått en ny engelsklärare,
fast alla i min klass vi ha vår gamla, Ted heter han, han är sjukt rolig.
men ja nu så är sommaren slut och man känner höst i luften,
faktiskt skönt att ha på sig tjoktröjor och tights igen,
det har jag saknat mest.Nu går jag och lägger mig och
läser "systrar i jeans" det är sjukt bra.
Godnatt alla!

ingen bild efter som min dator inte vill som jag!


Kommentarer
jin♥

vill inte duu får ted tbx då? ;)

2010-08-25 @ 15:17:03
URL: http://TheFashionInMe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0