A new year & a new start

Hejhej. Det känns skönt att bloggen har kommit igång igen efter blogg torkan och efter att jag har löst mitt kamera problem. Men nu är det nytt år och då blir det nya tag. Jag hoppas att detta året blir lika bra som det förra om inte bättre. 2010 var ett bra år för mig, ingen dog och ingen fick cancer, då är jag nöjd, för de närmaste åren har inte varit speciellt bra för mig och min familj. Men nog talat om det, bloggen ska i allafall bli mycket bättre detta året och en ny design kommer (förmodligen) i slutet av januari, för om det är ett nytt år så får jag också ha en ny design, right? Hehe nu har jag bara babblat massor med skit som fanns i mitt huvud, hihi!

kram!


Kommentarer
frida

sv: hihi jaså! jag har den på högra sidan, sjd?

2011-01-02 @ 21:03:07
URL: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0