Reading

Nu ska jag skriva om en sak som jag inte brukar skriva om,
jag ska skriva om böcker. och ja, jag läser ibland,
vissa kaske inte tror det efter som jag aldrig har skrivit om det.
just nu läser jag två böker.

En bok som heter "I dina kläder" Och den är bra tycker jag,
men det är en vuxen bok så den är lite svårare
men det är bara bra, för då blir jag trött och somnar Haha.
men den handlar om 2 kvinnor som inte känner varanda.
hon ena bor i London och hon andra i Amerika. 
och en dag så byter dem liv och sånt.

Och den andra heter "So much to tell you"
och det är en bok med engelsk text (det är en engelsk uppgift)
och jag tror att den handlar om en tjej som inte kan prata,
jag vet inte om hon verkligen inte kan eller om hon inte vill,
jag har inte kommit så långt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0