Shopping!

Idag har jag och mamma varit i malmö och shoppat,
jag fick men mig ett typ T-shirt hem och en typ burk hihi :P
T-shirten är typ beige med svarta prickar,
det kanske inte låter så fint men det kommer en bild sen
+ den är jätte snygg:D,och den "burken" haha
kommer också en bild på för att det är för svårt att förklara.
Snart ska jag äta kykling och det gillar jag :)
och sen i kväll ska jag ducha för att i morgon så är det...SKOLAVSLUTNING!
Men efter jag har duchat ska jag föna håret,för annars blir det jätte lockit -.-
sen i kväll 20.00-21.50 så är det "gost wisperer" eller hur det stavas :/
men jag kommer att lägga upp bilder sen på mina nya saker och sånt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0