Hej alla!

Idag har jag varit i skolan,som jag brukar hehe :)
men vi hade talangshow!
1 bidrag från varje klass :)
min klass kom 2:a av 4:a klasser :)
men sen kom jag hem och då umgicks jag men en kompis.
sen skulle vi åka ruller men det gick inte så bra  x)
men nu sitter jag här och skriver!
Jag ska gå ut men mina hundar om ca 30 min.
och sen i kväll ska jag bara slappa och tittar på greys anatomy :D
tänk att det bara är 2 dagar till sommar lovet :D
jag hoppas att denna sommaren kommer att bli bra :D
mycket sol vill jag ha,så att jag kan sola och bli brun :D
och jag vill också bada i havet :D
fast jag gillar bättre att bada i pool hihi :)
Jag skriver nog igen i morgon eller senare i kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0