Beeeyyjjbiis<3

Haha :) nu ska jag berätta en sak som hände precis!
jag satt på mitt rum och försökte göra en ny header!
och då hör jag ett ljud, jag märker att det kommer från hallen,
det lätt typ som någon hickade jätte högt!
och då ser jag att Alva min lilla Beeeyyjjbiis (hund) sover
och då märker jag att det är hon som lätt,
hon drömde en mardröm, för hon skällde,
skällandet var det ljudet som jag hörde från mitt rum.
och sen märkte jag att hon vaknade ´
och då klapade jag henne och då började hon morra haha:P
Det måste vara en läskig mardröm efter som hon skällde i sömnen haha :P<3
men nu ska jag försköka fixa en ny header!
sen om 20 minuter ska jag börja platta håret och sminka mig.
jag ska jo på fest som jag skrev innan!<3

Kommentarer
jin:D

aauwwn men alva är sött hahahh XD <3

2010-06-21 @ 11:31:03
URL: http://TheFashionInMe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0