Myrorna Atakerar

Hej! igår till idag sov min kompis Alice hos mig.

vi sov på mig inglassade ballkong.

vi somnade vid 1 på natten och sen väkte Alice min 6 på morgonen.

Alice: Annie,Annie det är myror överallt.

jag brydde mig inte bara försökte somna om.

Alice: du har en i håret

och så skrek jag " ta bort den,ta bort den!"

så kollade jag i sägen det var fullt med myror överallt uuurkh det var så äkligt.

så vi bestämmde oss för att sova i soffan i vardags rummet istället.

men vi kunnde inte somna så vi spelade kort spel.

sen pratade vi och skretade sjukt mycket.

jag tror inte att jag har skratat så mycket på länge.

men sen åt vi frukust och tittade på tv och sen så åkte vi till stranden.

det var jätte varmt men vattnet var is kallt.

men nu är jag hemma och har duchat och ätit :)

ikväll ska jag mamma, min bror,morfar och mormor titta på teater i helsingborg :)

det blir nog kul :)

men nu orkar jag inte skriva mer.

jag kommer skriva i morgon igen.

för jag hinner inte skriva mer idag.



och här e en bild på mig som Alice fotade i går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0