Here i come again

Hihi skulle skriva "here i come" men tyckte det lät bättre med ett
"again" efter även om jag aldrig har varit där hihi
men i allafall så åker jag till jönköping till min morbror imorgon
och på lördag så åker vi till grundsund.
Grundsund är en ö i bohuslän vid uddevalla, där har vi hyrt en stuga
som jag, mamma, min bror och morfar, mormor carin  och min morbror
ska bo i en vecka, Det kommer nog bli toppen.
men jag kommer inte kunna skriva på hela veckan.
men jag skriver extar mycket när jag kommer hem:)
kommer nog fotografera mycket så var berädd på mycket bilder om mer än 1 vecka :)
Men idag var jag på stan (igen) och  köpte en bikini.
Hejdå alla läsare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0