Aug. 25, 2010

Heeello!
jag vet att jag inte är så aktiv men det är mycket med skolan som sagt.
men ja idag så var jag nere på stan och köpte 2 tröjor och ett par tights,
fint fint e det hihi bilder kommer förmodligen i morgon.
och nu ikväll så har jag pratat i telefon med Jin
och nu har jag precis blivit klar med matten,
det är bra för nu ligger jag före dem andra hehe.
skulle igentligen bara göra en sida men det blev 2 sidor,
så duktig jag är va? haha.
Imorgon så ska min stackars mamma operera benet,
så jag ska nog hjälpa henne mycket med hundaran och sånt.
puss och kram! <3

Bild från semestern :)





Kommentarer
simone

Ser riktigt mysigt ut :D

2010-08-29 @ 13:21:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0